متن آهنگ کودکانه ( بوی عیدی ) متن آهنگ های ایرانی
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

متن آهنگ کودکانه ( بوی عیدی )

متن آهنگ های ایرانی

متن آهنگ جدید,متن آهنگ کودکانه بوی عیدی

 

بــوی عیـــدی ، بـــوی توپ ، بـوی کاغذ رنگی
بــوی تند ماهی‌ دودی وسط سفره‌ی نو
بــوی یاس جانماز ترمه‌ی مادربزرگ

 

- با ایـــــــنا زمســــــتونو سر می‌ کنم
- با ایـــــــنا خستـــگی مو در می‌ کنم

 

شـــادی شکستن قلک پول
وحشت کم شدن سکه‌ ی عیـــدی از شمردن زیاد
بـــوی اسکناس تا نخورده‌ی لای کتاب

 

- با ایـــــــنا زمســـــتونو سر می‌ کنم
- با ایـــــــنا خستـــگی‌ مو در می‌ کنم

 

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ کودکانه ( بوی عیدی )

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

 

فکر قاشق زدن یه دخـــتر چادر سیاه
شــــوق یک خیز بلند از روی تپه‌ های نور
بــرق کفش جف‌ شده تو گنجه‌ ها

 

- با ایـــــــنا زمســـــتونو سر می‌ کنم
- با ایـــــــنا خستـــگی‌ مو در می‌ کنم

 

عشــق یک ستاره ساختن با دولک
تـــرس ناتموم گذاشتن جریمه‌ های عید مدرسه
بـــوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب

 

- با ایـــــــنا زمســـــتونو سر می‌ کنم
- با ایـــــــنا خستـــگی‌ مو در می‌ کنم

 

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ کودکانه ( بوی عیدی )

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

 

بــوی باغچه ، بــوی حوض ، عــطر خوب نذری
شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن
توی جوی لاجوردی هـــوس یه آب‌ تنی

 

- با ایـــــــنا زمســـــتونو سر می‌ کنم
- با ایـــــــنا خستـــگی‌ مو در می‌ کنم




:: موضوعات مرتبط: متن آهنگ ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: متن آهنگ کودکانه ( بوی عیدی ) متن آهنگ های ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 3284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 20 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی